in , , , , , ,

Kenapa perlu Detox, saya dah cukup sihat tak perlu rasanya nak Detox, Betul ker?

Hand writing Time to Detox concept with blue marker on transparent wipe board.

Biasa tak dengar Detox? Agaknya kenapa perlunya Detox ni? Ini antara sebab kenapa detox bagus. Bukan hanya untuk turunkan berat badan, malah demi untuk tingkatkan kesihatan badan secara keseluruhan

Dengar pun macam menarik je kan, Cek Su sendiri pun dulu tak pandang pun pasal nak detox ni, tapi bila dah tau betapa pentingnya detox ni, baru la timbul kesedaran nak kene detox jugak

Set Detox Shaklee

Apa yang ada dalam Set Detox Shaklee? Setiap vitamin yang ada di dalam set detox ada fungsi yang tersendiri, untuk dapatkan kesan dan hasil yang maksimum Cek Su memang sarankan pengambil set detox yang lengkap untuk dapatkan kesan yang optimum terhadap badan kita

  • Dtx – Detox hati
  • Herblax – Detox usus
  • Alfalfa – Detox darah 
  • Peppermint – Mengeluarkan angin dalam badan
  • Vivix – Membaiki sehingga ke perigkat DNA dalam badan

Mak aih, banyak nya nak kene telan vitamin ni, boleh ke makan Vitamin macam ni banyak? Tak mudarat ke? Boleh jadi sihat ke dengan detox je? Ok, Cek Su tak kan paksa untuk orang ikuti program Detox ni, tapi rasai sendiri baru kita boleh nilai keberkesanan detox atas diri kita kan

Jangan risau cadangan pengambilan Set Detox Shaklee ni akan Cek Su berikan berserta konsultasi tanpa had akan di berikan sepanjang program Detox ini berlangsung, ekslusif untuk pelanggan-pelanggan Cek Su tau, nampak tak betapa cayang nya Cek Su kat korang 

    Antara kesan DETOX dari testimoni pengguna yang telah mencuba Set Detox Shaklee adalah seperti berikut:

    • berat makin turun
    • makin bertenaga
    • tidak craving junk food
    • jerawat hilang
    • perut makin slim
    • dah tak bersin
    • makin lawas
    • power rabun mata tak naik
    • HFMD anak sembuh
    • alergi makin sembuh
    • body age menurun
    • viceral fat berkurang
    • muka makin berseri
    • parut makin pudar
    • migrain makin berkurang
    • tekanan darah kembali normal
    • kuku lebih pinkish
    • rekahan tumit berkurang
    • resdung makin berkurang

    Sebagai bonus, Cek Su nak kongsikan video testimoni dari salah seorang pengguna dan juga ahli yang dah rasai perubahan ke atas diri sendiri, bila dah jalani program Detox ni

    Ingin dapatkan Set Detox atau jadi sebahagian dari keluarga Shaklee kami, boleh terus hubungi Cek Su ya (Surya – 012 6200176/ 018-2076436)

    Surya 012-6200176 / 018-2076436 @ (SID NO : 1086935) 

    Pengedar Shaklee Sg.Buloh, Damansara Damai, Bandar Sri Damansara, Kota Damansara ,Kundang, Kuang, Saujana Utama, Hospital Sg.Buloh, Hospital Uitm Sg.Buloh , Shah Alam, Gombak, Kepong, Kg.Melayu Subang, Batu Caves, Selayang, Gombak

    Written by Surya

    Merupakan pengasas lovesihat.com. Amat meminati bidang blogging dan merupakan penulis tetap di lovesihat.com . Juga merupakan Shaklee Independent Distributor bagi kawasan Sungai Buloh, Damansara, Rawang, Ijok dan Kuala Selangor. Boleh menguruskan pesanan dari seluruh Malaysia.

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    10 Kebaikan Kesihatan Bila Berpuasa

    13 tanda kandungan gula dalam darah anda tinggi